Alla inlägg under juni 2011

Av "Amatörmeteorologen" - 29 juni 2011 21:46

Det har varit soligt mest hela dagen idag och säkert upp mot +28 grader eller så. Lite växlande molnighet har det varit ibland också.  Just nu är det omkring halvklart och +24 grader.

Av "Amatörmeteorologen" - 23 juni 2011 12:42

Stockholm: Det blir mest klart och upp mot +18 grader mitt på dagen.


Gävle
: Det ser ut att bli klart och upp mot +20 grader mitt på dagen.

Hofors: Växlande molnighet och upp mot +18 grader mitt på dagen.

Falun: Först mulet, sedan växlande molnighet.  Någon lätt regnskur och omkring +17 grader mitt på   dagen.

Orsa: Växlande molnighet och regnskurar. Omkring +15 grader på eftermiddagen

Ljusdal: Molnigt och regnskurar.  Upp mot +17 grader på eftermiddagen, något lägre vid regn.

Malmö:  Molnigt och något lätt regn.  Omkring +16 grader mitt på dagen.

Kristianstad: Molnighet och lätt regn. Upp mot +16 grader på eftermiddagen.

Göteborg:  Växlande molnighet och omkring +15 grader mitt på dagen.

Vänersborg: Växlande molnighet, möjligen någon lätt regnskur.  Upp mot +15 grader på eftermiddagen

Örnsköldsvik:  Mulet och regnskurar.  Omkring +16 grader på eftermiddagen.

Umeå:  Mulet och regnskurar och omkring +14 grader mitt på dagen.

Luleå:  Mulet och regnskurar.  Omkring +15 grader på eftermiddagen.

Kiruna:  Mulet men troligen mest uppehåll.  Omkring +17 grader mitt på dagen.

Karesuando.  Mulet och lätt regn. Upp mot +16 grader på eftermiddagen.



(Här har jag utgått från Klart.se).

Av "Amatörmeteorologen" - 22 juni 2011 21:32

Det blir mest omkring halvklart, någon enstaka lätt regnskur och cirka +12 grader.  Det blir nog ganska blåsigt.

Av "Amatörmeteorologen" - 21 juni 2011 15:26

Idag är det sommarsolståndet, årets längsta dag.  Men jag tycker inte att vi ska börja tänka på höstmörkret redan.  Än har vi en hel del ljusa sommarkvällar framför oss.


Här hos mig har det varit växlande molnighet idag, en hel del sol och upp mot +20 grader eller så.

Av "Amatörmeteorologen" - 21 juni 2011 12:10

Att spå väder ens för en dag till en annan kan ju vara svårt. Men här ska jag skriva om vädret för ungefär 1 ½ vecka framåt.
__________________________________________________________________


Det blir troligen mulet men uppehåll.  Temperaturen ligger runt +20 grader.

Av "Amatörmeteorologen" - 20 juni 2011 19:39

På förmiddagen idag var det uppehåll och rätt så milt, i alla fall +17.  Men så lite senare, på eftermiddagen, blåste det upp och det kom några skurar och temperaturen låg nog då på +13 bara.  Men nu är det omkring halvklart och +17-18 grader.  Hoppas att det blir varmt och skönt snart igen så jag kan bada.  Har ju badat två gånger, den 9/5 då det var +17 och så den 10/6 när det var +21.  Mer än två gånger hoppas jag  ju på i sommar.

Av "Amatörmeteorologen" - 19 juni 2011 17:28

Att spå väder ens för en dag till en annan kan ju vara svårt. Men här ska jag skriva om vädret för 1 ½ vecka framåt.

---------------------------------------------------------------------------------

Det blir troligen mulet men uppehåll. Det blir varmt, mellan 25 och 30 grader.

Av "Amatörmeteorologen" - 19 juni 2011 16:22

Att spå väder ens för en dag till en annan kan ju vara svårt. Men här ska jag skriva om vädret för 1 ½ vecka framåt.

---------------------------------------------------------------------------------


Det blir troligen mest växlande molnighet. Det kan komma någon skur och det kan bli upp mot +20 grader på eftermiddagen. .

Presentation

Kalender för bloggen

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

klart.se

Vädret i Falun

Vädret Falun

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Vädret i Örebro

klart.se

Vädret i Visby

klart.se

Vädret i Malmö

klart.se

Antalet besökare

Besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Skriv här om du vill

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skapa flashcards